Reklamačný poriadok
Záručné podmienky na tovar sa riadia týmto Reklamačným poriadkom predávajúceho a platnými právnymi predpismi SR.
1. Záručná doba na všetok tovar objednaný v internetovom obchode www.stavazoslnka.sk je 24 mesiacov pre spotrebiteľov – nepodnikateľov. Pre podnikateľov je záručná doba 12 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru spotrebiteľom.
2. Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť do 48 hodín od prevzatia zásielky emailom na adresu: info@StavaZoSlnka.sk alebo telefonicky na 0948 036 930. Reklamácie nekompletnosti zásielky alebo mechanického poškodenia zaslané po tomto termíne nemusia byť uznané.
3. Reklamovať je možné len tovar zakúpený u predávajúceho. Pri uplatnení reklamácie je spotrebiteľ povinný doručiť reklamovaný tovar čistý, mechanicky nepoškodený vrátane faktúry alebo iného dokladu o zaplatení tovaru predávajúcemu.
4. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo:
a) mechanickým poškodením tovaru,
b) neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar
c) elektrickým prepätím (viditeľne spálené súčiastky)
d) používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, ktoré je priamo predajcom alebo výrobcom určené,
e) použitím nesprávneho alebo neoriginálneho spotrebného materiálu alebo príslušenstva
f) poškodením tovaru v dôsledku nadmerného zaťažovania alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo všeobecnými zásadami
g) prevedením nekvalifikovaného zásahu alebo ak bola porušená ochranná pečať, štítok sériového čísla alebo sú inak zjavné známky zásahu do zariadenia
h) v dôsledku úpravy tovaru spotrebiteľom (nátery, ohýbanie apod.)
i) v dôsledku poškodenia prírodnými živlami alebo vyššou mocou.
Pokles kapacity akumulátora nepredstavuje podľa Občianskeho zákonníka nárok na uplatnenie reklamácie.
5. V prípade uplatňovania reklamácie sa odporúča spotrebiteľovi telefonicky alebo emailom oznámiť predávajúcemu, že daný tovar vykazuje chybu. Na základe týchto informácií sa odporučí spotrebiteľovi ďalší postup pri vybavovaní reklamácie.
6. Reklamovaný tovar neposielať dobierkou. Do balíka je potrebné priložiť kópiu daňového dokladu, ktorý Vám bol doručený spolu s tovarom.
7. Reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. O výsledku reklamácie bude spotrebiteľ informovaný bezodkladne po rozhodnutí o oprávnenosti reklamácie emailom alebo telefonicky a zároveň bude zaslaný prostredníctvom emailu reklamačný protokol.
8. Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na adresu predávajúceho alebo priniesť osobne. Akékoľvek sťažnosti alebo podnety, prosím, adresujte na uvedenú emailovú adresu, prípadne telefonicky:
Juraj Hotový – HT ECO Slovakia
Pifflova 6, 851 01 Bratislava
telefón: 0948 036 930
e-mail: ks.aknlsozavats@ofni
9. Predávajúci nenesie zodpovednosť za:
a) oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom (pošta, kuriér)
b) oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa
c) poškodenie zavinené doručovateľom (pošta, kuriér); viditeľne poškodený tovar (poškodený obal balíka a pod.) prosím nepreberajte!
Tento reklamačný poriadok je platný od 12.7.2015.